torsdag, september 18, 2008

Work in progress

Hela kvällen har ägnats åt att faktiskt sätta igång nya Café Naive och flytta alla inlägg från den här bloggen dit. Exalterad som jag blir över att få något nytt att jobba med igen, så har jag nu suttit och sökt massa inspiration. Än så länge har jag dock inte sett något som fått mig att vilja förändra den design jag redan har. Däremot finns det större utrymme för förbättringar nu. Jag vet bara inte vilka. =P Utan hjälp från en bekant hade det varit stört omöjligt för mig att starta en helt egen hemsida. I alla fall nu. Var otroligt många småsteg och grejer som skulle fixas och trixas, ftp hit och dit osv. Och jag kan inte CSS alls. Jag var allmänt lost helt enkelt. Det är fortfarande ett work in progress, så det dröjer ytterligare ett tag innan ni omdirigeras till nya sidan.


Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: