fredag, september 05, 2008

Evolutionspyssel

Spore har släppts! Nu lär jag gå under jorden. ;) Åt helskotta med hemtentor och uppsatser. Jag har väntat i flera år på detta spel.


Vidare har Malla idag haft sönder ett brev adresserat till Lo. (Japp, för han hann aldrig öppna det). Detta skedde under den kvart jag befann mig nere i tvättstugan för att hämta tvätten ikväll, så jag undrar ju vad detta ska föreställa för någon slags protester att ha sönder saker för oss hela tiden. Hon lyckades även få fatt på en tavelhängare och tuggade visst glatt på den medan jag var nere i tvättstugan första vändan i eftermiddags för att stoppa i maskinen. Jag är inte helglad.


Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ryktas att Spore även skall komma ut till IPhone. I så fall skaffar jag det nog. Intressant spel att ha på sin telefon.

Lina sa...

Har inte kommit så långt än. Men jag gillar verkligen möjligheterna att skapa en helt unik varelse efter eget tycke och önskemål. Det är lite som att leka med lera och det gjorde jag ofta som liten. ;) Som vanligt med spel, så tycker jag fortfarande inte varelserna är intelligenta nog förstås...