söndag, december 12, 2010

Söndagspromenad

Det är vidvinkelobjektivet som sitter på och ger en viss förvrängning.

Jag har dåligt samvete denna vecka. Loke har fått väldigt lite uppmärksamhet, jag har jobbat mycket och varit så slut i framför allt huvudet när jag kommit hem. Jag har inte orkat göra särskilt mycket alls med honom, annat än vad nöden krävt så att säga. Idag blev det Lokes dag. Vi åkte iväg till ett för oss okänt skogsområde och promenerade i ett par timmar. Loke fick vara lös större delen av tiden och skötte sig exemplariskt. Härligt nog stötte vi inte på någon eller något annat där ute i skogen. Han har fått en sprillans ny tuggknut och ett tuggben att roa sig med här hemma också. ;)

Loke tycker att det är sanslöst kul att få fånga snö... Husse ställer upp.

Snön ska dö!

Vi är kompisar även om du är jobbgrinig och upptagen jämt, matte.

1 kommentar:

Madeleine sa...

Hei!
Takk så mye for hyggelig hilsen i min gjestebok:) Din Loke er utrolig nydelig og det er morro å kunne følge med han her i bloggen!