lördag, december 18, 2010

Listans inlägg #2: Min första kärlek.

Ska man vara riktigt petig så var min första kärlek en kille som hette Niklas. Vi gick i samma klass på lågstadiet och jag sprang fram och pussade honom på kinden när de hade vunnit en fotbollsmatch. Jag hade även sett ut huset vi skulle flytta in i när vi blev stora. =P I övrigt pratade jag knappt med honom. Det var även en flicka till i klassen som också var kär i honom och vi gav varandra onda ögat emellanåt, hahaha.

Den första Kärleken är den tidigare nämnda från listans inlägg #1, han som lät mig bo hos honom resterande delen av gymnasietiden, även efter att det tog slut mellan oss. Många glada och sorgsna minnen på en och samma gång när jag tänker tillbaka på den tiden. Jag har ju fört dagbok digitalt sedan år 2000 och läser om alla inlägg emellanåt. Man kan liksom se hur mycket en människa har påverkat en, man förstod det inte alls då. Men hur som helst blir den speciella pojken nog den som får kallas första kärleken.

Inga kommentarer: