torsdag, augusti 21, 2008

Shoppingdag

Vi är ganska nyss hemkomna från Ikea. Det är verkligen heldagsprojekt när man väl tar sig för att åka ut dit... Fanns så mycket vi ville handla, men vi fick prioritera bort en del. Nu har vi i alla fall ett nytt köksbord och äntligen belysning till hallen och kapprummet, samt lite gardiner och annat. Vi var även inne på Beckers och köpte färg, så jag ska kunna gå lös på våra hyllor från Inneboende. Återigen - vitt är tråkigt, så jag vägrar sätta upp dem så länge de är vita. ;) Får dokumentera med bilder efterhand, nu måste vi börja skruva ihop de saker vi köpt. Jag efterlyser sidor med väggdekorationer. Det ska inte vara de vanligaste sidorna, som exempelvis Favoritsaker.se - de har jag redan själv hittat. Lär gömma sig utländska sidor där ute med massa snyggt som jag missat, jag är övertygad...


Andra bloggar om: , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla in schablononline.se!

Kram
/Johanna