fredag, augusti 22, 2008

En föredettas dagbok

Hehe, det kliar i fingrarna. Häromdagen hörde en av Los exflickvänner way back av sig (de har fortfarande bra kontakt) och undrade om han hade hennes gamla dagbok. Då hittade han den inte, så han utgick ifrån att han inte hade den kvar. Nu höll jag som bäst på och rensade upp här i hobbyrummet och vad ramlar fram? Dagboken förstås. Ilsket grön och med diverse hot och utropstecken klottrade på både fram och baksida för att avskräcka utomstående. "Hands off!", "Konfidentiellt", "Stopp!", "Rör inte!"... Detta lockar mig givetvis bara ännu mer! Om jag inte vore så otroligt dålig på att ljuga och hålla masken skulle jag kanske läsa i den, men skulle jag få frågan om jag tjuvkikat, så skulle jag bryta ihop tämligen omgående. Så mycket för det pokeransiktet... =P Vad skulle ni ha gjort?


Andra bloggar om: ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle ALDIG kunna hålla mig...skulle lätt ha läst den trots att jag vet att jag inte borde. Starkt av dig att du håller dig...hehe :)

Lina sa...

Det är en kamp vill jag bara förtydliga. ;) Den inre rösten: "men bara liiiiiiteee!!"

Anonym sa...

Jag skulle inte heller kunna hålla mig!! Jag är så hopplöst nyfiken att min man inte kan köpa julklappar och födelesdagspresenter utan att jag sniffar fram dem och tjuvkollar. Han gömmer dem hos vänner och bekanta ;)
Tack för din rara kommentar hos mig!
Sånt värmer:)

Anonym sa...

Jag skulle ha läst om jag ska vara ärlig."
Haha

Lina sa...

Hehe, nu är den tillbakalämnad i alla fall. ;)