lördag, februari 21, 2009

Skogstur och arbetsintervju

Bara ett litet klipp från en promenad i skogen här tidigare i veckan. Det har varit så kallt senaste dagarna att det inte blivit några längre promenader (förutom den här).



Igår var jag på intervju för ett vikariat som biståndshandläggare i sommar. (Beviljar hemtjänst och så till äldre). Tyvärr presterade jag riktigt dåligt. Usch! Blev helt tagen på sängen när det visade sig att tre personer på arbetsplatsen skulle intervjua mig och inte bara den jag pratat med över telefon tidigare. Kändes som en hel jury på andra sidan bordet och då blev det tilt i mitt huvud. >_< Tappade tråden, hade svårt att hitta saker att säga som låter bra osv. Suck... Men det var för övrigt en ganska ostrukturerad intervju också, så jag skyller inte enbart på mig själv.

Inga kommentarer: