måndag, september 04, 2006

Kännare

Krokodiljägaren är död. (Steve Irwin) Vad snopet. En stingrocka av allt också.

Förresten uförde S ett blindtest på mig i helgen när jag var i Uppsala. Han hade köpt hem en massa olika ”cola”. Jolt Cola, Premier Cola, Cola Light, Pepsi etc etc. Sju stycken olika sorter, originalet Coca Cola inräknad. Han fyllde upp små glas med de olika sorterna och sedan skulle jag provsmaka dem. Jag hade ingen aning om vilken som var vilken. Kändes lite som att prova vin, med vattenglaset till hands mellan varje. Lyckades jag peka ut vilken som var Coca Cola och kan kalla mig ”Coca Cola-kännare”? =P Oh yes!! ;)
Kan också säga att Coca Cola Light var bland det värsta jag smakat! Den är ju ”ny” nu och helt utan socker och allt vad det står. Bläh! Så äckligt den smakade. Som någon medicin. Den var värre än Pepsi, jag svär. >_<

Inga kommentarer: