torsdag, september 14, 2006

Spelmani

Nu har jag förtidsröstat. Härligt att ha det överstökat. Höll nästan på att glömma att rösta för trängselskatten, men nu är det gjort i alla fall.

Jobbade några timmar på tisdag och onsdag med broschyrutdelning. Världens lättaste jobb, lättförtjänta pengar, men tämligen tråkigt. Det bästa med anställningen på Adecco är att jag är inte fast på ett enda uppdrag, utan kan få olika från vecka till vecka och olika långa beroende på kunden. Jag blev tillfrågad av min kontaktperson Maria om jag hade lust att jobba nästa vecka också. Som röstregistrerare. Det ville jag. =) Och idag blev jag också uppringd och tillfrågad om jag ville jobba imorgon med att göra skyltar i Vällingby. (?) Jag frågade inte mer ingående om det, eftersom jag sade på en gång att min handstil är inte vacker på något vis, så jag är inte lämplig. ^^ Hon tyckte det var bra att jag är ärlig i alla fall. =P Helt upp till mig om jag vill ta på mig uppdrag eller inte och det passar mig ypperligt. Två veckor innan tentan till exempel lär jag inte göra något annat än sitta med näsan i böckerna. Då vill jag inte jobba. Jag och Jenny i klassen har pratat ihop oss idag om gemensamma möten där vi tillsammans går igenom gamla tentor, kollar upp vad som kan vara viktigt i böckerna etc.

Vidare är jag helt fast i Black & White 2. Enda anledningen till att jag skriver detta nu istället för att spela är för att det hängde sig. Inser att klockan nästan är 20 och jag satte mig klockan 15. =P Hoppsan. Samtidigt är jag inte alls sugen på att spela, för det har blivit så himla svårt på en enda gång. Alldeles för stor klyfta mellan tutorial och själva spelandet med att återta sitt land. ¤puh¤ Blir inte en lugn stund i spelet. Samtidigt är det också därför jag inte kan sluta, för jag avskyr att misslyckas. =P

Och så tror jag att jag fått en hjärnblödning. Nös jättehårt och det högg till i huvudet och nu gör det ont där hela tiden. >_<

Inga kommentarer: