torsdag, augusti 24, 2006

Planet

Ah, tillbaka i Stockholm. Lite ensamhet. ¤låser dörren, drar för gardinerna¤
Jag är mäkta irriterad. Har hittat en träningsform som lockar mig, men naturligtvis är det inget alternativ för mig. Min sjukgymnast bara skakade på huvudet. I alla fall inte på länge. Jag blir sur. Jag vill kunna göra vad jag vill! >_<>

Ok, nu är jag trött på alla som säger att de inte ska rösta, för deras röst gör ingen skillnad och partierna håller inte vad de lovar. Det sistnämnda är möjligt och det gäller nog samtliga partier, men alla bör göra sin röst hörd, för din röst kan vara den avgörande skillnaden. Vet du inte vilket parti du ska rösta på? Fine. Men vet du i alla fall om du vill ha blått eller rött vid makten? Troligtvis. Rösta då på något inom den färgen du vill ha, annars finns risken att det blir det andra nu... För fan.

Vidare så har vi bara åtta planeter i vårt solsystem numera. Pluto räknas inte längre som en planet. Lite sorgligt nästan.


//Lina


Alla partier har hemsidor. Det är med andra ord en enkel sak att kolla igenom vad de olika partierna brinner för och vad som mest passar in på er själva. Ni har ändå inget bättre för er vid datorn om ni läser det här.

Inga kommentarer: