onsdag, mars 25, 2009

Löningsdag och modebloggar

Idag gäller följande: shopping!!!
Inte så mycket mode, så man lär ju aldrig få modebloggarnas popularitet. ;P Fast jag ska faktiskt speja efter ett par byxor och framförallt nya sportskor. Mina är hopplöst utslitna. Helst av allt skulle jag vilja köpa från nike.com, där man kan customize flera av deras skor. Jag är aldrig nöjd med färgkombinationerna på sportskor! Tyvärr tillåter inte studentekonomin det hela.

Vad mer. Jo, balkongen är det som det satsas på mest just nu, eftersom jag vill ha det riktigt lummigt i sommar. Jag har således beställt en massa frön och lökar idag. Jag lever i nuet när det gäller detta, så hur jag ska få plats med allt sedan blir ett senare problem. ;)

Ska även förbi Fitness24seven om jag hinner, för att se om det verkar vara "något att ha". Eftersom de har öppet dygnet runt kan man i alla fall inte skylla på att man aldrig har tid att gå dit... Och de har studentpriser, vilket är högst ekonomiskt försvarbart i min budget.

En liten fråga i förbigående till den lilla grupp läsare som verkar kika förbi här med jämna mellanrum: vad är det som får er att fastna för en blogg, så ni fortsätter följa den? Maila till info@cafenaive.se. Får jag något intressant svar, så publicerar jag det här och länkar. Jag är ganska fascinerad över alla dessa modebloggar som verkar gå hem så starkt hos publiken. Det är klart, alla veckotidningar i affärerna satsar ju också främst på mode (för kvinnorna). Ska jag kanske också börja med Dagens Outfit och recensera smink? Är det möjligt att hålla på så när man strax fyller 27? =P Hahaha, jag som knappt använder mascara ens. Skämt åsido, bloggarna har helt klart sitt underhållningsvärde.

Inga kommentarer: