måndag, november 24, 2008

Ett grattis

Jen fyllde år i helgen. Med hänvisning till tidigare inlägg om min dåliga ekonomi, så blev det ingen kostsam present. Det hade det väl kanske inte blivit även om jag hade haft det gott ställt förstås. ;) Viktigast för mig i sökandet efter presenter är att det finns någon tanke bakom, annars är det ju himla lätt att bara gå in på Åhléns och köpa ett "spa-kit". Skitkul fantasimässigt... (Även om det må vara användbart). I sann japansk anda är förstås inslagningen viktigare än själva presenten, så jag brukar försöka lägga ned en hel del tid på det. Varken papper eller tejp har använts i det här fallet, utan det är tyg, metalltråd och pärlor. Det lilla blurrade grattiskortet är gjort av papper förvisso. ;)

2 kommentarer:

limra sa...

Ja, det blev verkligen jättefint. Först förstod jag ingenting av det som stod på den medföljande lappen men så fort jag öppnat så trillade poletten ner. Har redan läst över hälften ungefär. :)

Lina sa...

Hihi, är den underhållande? =) Har inte läst den själv, utan bara hört talas om den.