torsdag, oktober 12, 2006

Aerodynamiska funktioner

Har just kommit tillbaka efter en jättetrevlig fika med Lo på Café Kladdkakan. Hade bara tänkt fika max två timmar och försöka plugga så mycket som möjligt, men fikan blev längre än så. =P Men det fanns så mycket att prata om... Vad som hänt senaste tiden, vården, universums oändlighet, aerodynamiska funktioner, Europaresor, lagar och regler och ångest och en himla massa helt enkelt. Blev knappt en tyst minut och ändå hade jag kunnat sitta ett par timmar till och prata, men gränsen fick dras någonstans. Jag fick se hans hoj också. Yeah, det är vad jag kallar fordon. Så ska man ta sig fram.
Och Fiffel fick jag upp kontakten lite med igen idag också. Härligt. Behöver som sagt nya bekantskaper, eller börja umgås mer med de befintliga jag sällan umgås med. Han bjöd över mig på godis och våldsamma spel på en gång, men jag var ju redan bortlovad till Lo då. =)

Inga kommentarer: