onsdag, september 28, 2011

På gång

Det är grejer på gång för bloggens del, så jag har svårt att motivera mig att skriva någonting för tillfället. ;)

Tänk om man kunde vara en sådan där bloggare som bloggar varje dag, till och med flera gånger om dagen. När jag tänker på det känner jag genast att "men va, vem tusan vill gå in och läsa min blogg flera gånger om dagen, hur intressant kan det vara att följa någon annans liv??".

Strax därefter inser jag också att det är ju vad jag själv gör, jag följer flera bloggar som jag kikar in på varje dag och hoppas att de har uppdaterat med något. Vissa bloggare känner jag, andra har man bara snubblat över och funnit intressanta. Och dessa som bloggar flera gånger om dagen skriver ju ibland bara att "nu ska jag iväg på det ena eller det andra, det ska bli jättekul". Ändå fortsätter man följa. =P Galenskap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med!
Visst saknar jag att läsa din blogg när det dröjer mellan gångerna men de bloggar jag följer slaviskt är ju de som skriver om något riktigt intressant och menigsfullt, visar fina foton och delar med sig av intressanta (inte vad jag åt till mellanmål) delar ur vardagen. Alternativt de som jag känner.
Rapporteringsbloggarna (modell dagens outfit etc) tröttnar man ju på till slut...