tisdag, juni 07, 2011

Mina läsare

Senaste tiden har jag fått lite feedback från mina läsare. Det tycker jag är jättekul! Jag har en räknare som ger mig statistik över hur många som besöker bloggen, men någon personligare info än så får jag inte från den och det är därför svårt för mig att veta om jag skriver något intressant eller om folk bara råkar glida in här och sedan drar vidare. =P

Nu verkar jag trots allt ha i alla fall en liten skara som följer bloggen och då blir jag ju desto mer motiverad att uppdatera oftare. Men då kommer vi till det stora problemet - jag har svårt att bara ordbajsa om ditten och datten, jag vill gärna ha något särskilt att säga när jag bloggar.

Så hjälp mig nu, läsare! Vad vill ni att jag ska skriva om? Ge mig inspiration!

2 kommentarer:

Saga sa...

jag vill läsa om er tid tillsammans, hur du lär honom saker, vad ni hittar på om dagarna osv c:

Amanda sa...

Jag vill läsa om klickerträning i allmänhet, lite vardag om vad du och vovven gör på dagen och gärna bra film tips på youtube om klickerträning :)