Testar
Testar min +4 närbildlins. Lokes ögon är mycket intressanta att studera närmare, eftersom de är tvåfärgade. Det är mitt 50 mm-objektiv som använts till båda bilderna.
Testar min +4 närbildlins. Lokes ögon är mycket intressanta att studera närmare, eftersom de är tvåfärgade. Det är mitt 50 mm-objektiv som använts till båda bilderna.
Av
Lina
@
torsdag, december 09, 2010
0
kommentarer
Stämplar: australian shepherd, canon 550d, djurfoto, djurfotograf, foto, hundfotograf, lina wallin, vidvinkelobjektiv
Äntligen ny kamera! En Canon eos 550d. Jag har väntat sedan juli på den, hela tiden har den varit slut, även hos leverantörerna. Men i fredags kunde jag till slut hålla den i mina händer. Det stod mellan en 550d eller en 7d, men förutom kostnaden så vann 550d mitt hjärta till slut, dels pga möjligheterna att filma, men också mycket storleken. Den är kännbart mindre, vilket många kritiserat den för. För mig är detta dock mycket passande, eftersom jag har små händer. =) Den passar mig faktiskt jättebra greppmässigt. Nu har ju jag enbart haft kompaktkamera sedan 2004, så det blir till att lära på nytt med alla möjligheter att själv ställa in bländare och slutare etc. Helgen har ägnats åt att ta massa övningsbilder och här är några av dem:
Av
Lina
@
måndag, september 20, 2010
2
kommentarer
Stämplar: canon 550d, fotograf, fotografi
Ansök då här: http://www.smartson.se/testpilot-550D.html
Av
Lina
@
lördag, maj 22, 2010
0
kommentarer
Stämplar: canon 550d, kamera, smartson, testpilot