Visar inlägg med etikett Värmland. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Värmland. Visa alla inlägg

söndag, augusti 28, 2011

Bröllop

Just ja, jag har glömt att berätta att jag har gift mig. ;) Den 20 augusti ringade jag och Love varandra i det fantastiskt vackra Österviks kapell i Värmland. Festen efteråt skedde i Kristinehamns hembygdsgård och i det stora hela var det en fin och lyckad dag. Fler bilder (och säkert en del av det inspelade materialet) kommer längre fram.

Älskade Love. Min vän, mitt stöd, min make.
Vår fotograf var söta Emma Bertilsson! Bor ni i Värmland och söker en fotograf, så kontakta henne! ;)

tisdag, juli 19, 2011

Värmland

Finaste skogarna finns där. ;) Husse och hund njuter av omgivningarna. (Matte också, men hon står ju jämt bakom kameran.)

tisdag, april 07, 2009

Resa till Värmland

Idag har jag handledning. Nu är det som sagt bara C-uppsatsen kvar att göra på den här utbildningen och man har inte längre några lärare som säger åt en vad som ska göras. Handledaren finns till som ett stöd och en rådgivare, men gör ingenting åt en så att säga. ;) Nu verkar det äntligen som det kan bli något av vårt ämne, efter otroligt mycket krångel med att få tillåtelse hit och få tag på människor dit osv... Jag känner mig stressad helt klart, eftersom vi inte ens kunnat börja med uppsatsen än på grund av detta. Blir till att ligga i desto mer de veckor som återstår!

Imorgon åker vi till Värmland. Love har en spelning med ett av sina band och samtidigt passar vi såklart på att stanna några dagar i torpet. Ska bli spännande att se vad Loke tycker om de värmländska skogarna, för att inte tala om mammas hundar! De är enorma schäferblandningar. Jag är lite orolig. =P Loke är ju en sådan spädis. Varg har de haft på tomten också! För egen del vore det drömmen att få se en fri varg, men självklart är jag orolig å min vovves vägnar. Fast jag tror det är mer troligt att ett av alla lodjur i trakterna flyger på honom än den där vargen. Lodjuren är hur kaxiga som helst!