Visar inlägg med etikett tjänstetecken. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tjänstetecken. Visa alla inlägg
söndag, november 01, 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
En stilig ettåring, som nog inte tar sin roll så seriöst än. =) Vi får se hur det går. Är ett äldreboende i närheten av oss som vi ska få besöka när jag lyckas komma överens om en bra tid, så han får börja praktisera.
Av
Lina
@
söndag, november 01, 2009
2
kommentarer
Stämplar: australian shepherd, besökshund, mullehund, terapihund, tjänstetecken