Visar inlägg med etikett tjänstetecken. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tjänstetecken. Visa alla inlägg

söndag, november 01, 2009

Stilig aussie


En stilig ettåring, som nog inte tar sin roll så seriöst än. =) Vi får se hur det går. Är ett äldreboende i närheten av oss som vi ska få besöka när jag lyckas komma överens om en bra tid, så han får börja praktisera.