Friröntgen
Idag har Loke röntgat höfter och armbågar. Vi håller tummarna för att allt sitter som det ska. ;) Veterinären sade med allvarlig röst att nu när jag skrivit på pappren så kommer resultaten att bli offentlig handling. Men det är inte som att jag har något att dölja och jag skulle ändå inte vilja använda en hund med dåliga höfter i avel, om jag nu hade någon avel planerad. Varför skulle man vilja bidraga till att försämra en ras?