En känsla
Dags att promota sig själv lite igen. Min sambo Lo och jag hade en fotosession på Gräsö framåt slutet på sommaren, vilket resulterade i några bra foton. Jag ville fotografera honom med sin bas “helt enkelt” och hade inte så mycket mer tanke bakom det då. Dock blev jag ganska nöjd med resultatet och har nu planer på en hel bildserie. Förhoppningsvis kan jag driva igenom den också. Det här är i alla fall ett av de kort som togs. Fotot tillhör givetvis mig och får inte användas av någon annan i något syfte.