Visar inlägg med etikett pyssel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett pyssel. Visa alla inlägg

torsdag, november 12, 2009

Torgvantar

Just nu kan man vinna ett par söta torgvantar hos Pysselkiisen. Klicka på bilden för att komma dit:

Hon har även en shop, för den som kanske är intresserad av något annat. =)

onsdag, januari 07, 2009

Julkort

Scrapbooking och närbesläktade aktiviteter sysslar jag inte med så ofta, främst för att det tar en del tid i anspråk. Love fick dock ett julkort i år, som jag pysslade ihop själv istället för att köpa ett färdigt. Det var såklart den lilla pricken över i till julklappen, som jag presenterade i förra inlägget. Även julkortet gick i övervägande guld och brunt. Återigen, med ganska enkla medel kan man skapa något som ändå ser festligare ut och känns väldigt genuint. Vad som står inuti kortet kommer jag dock inte förtälja här, men det är skrivet från hjärtat med guldpenna. ;)