Torgvantar
Just nu kan man vinna ett par söta torgvantar hos Pysselkiisen. Klicka på bilden för att komma dit:
Hon har även en shop, för den som kanske är intresserad av något annat. =)
Just nu kan man vinna ett par söta torgvantar hos Pysselkiisen. Klicka på bilden för att komma dit:
Hon har även en shop, för den som kanske är intresserad av något annat. =)
Av
Lina
@
torsdag, november 12, 2009
0
kommentarer
Stämplar: pyssel, torgvantar, tävling, virka
Scrapbooking och närbesläktade aktiviteter sysslar jag inte med så ofta, främst för att det tar en del tid i anspråk. Love fick dock ett julkort i år, som jag pysslade ihop själv istället för att köpa ett färdigt. Det var såklart den lilla pricken över i till julklappen, som jag presenterade i förra inlägget. Även julkortet gick i övervägande guld och brunt. Återigen, med ganska enkla medel kan man skapa något som ändå ser festligare ut och känns väldigt genuint. Vad som står inuti kortet kommer jag dock inte förtälja här, men det är skrivet från hjärtat med guldpenna. ;)
Av
Lina
@
onsdag, januari 07, 2009
0
kommentarer
Stämplar: julkort, pyssel, scrapbooking