Visar inlägg med etikett arbågsledsdysplasi. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett arbågsledsdysplasi. Visa alla inlägg

söndag, augusti 29, 2010

Resultat


Inget fel på varken höfter eller armbågar! Vilken lättnad. =) Loke har HD grad A, vilket innebär normala höftleder. Armbågarna är utan anmärkning. Han kan fortsätta hoppa och skutta bäst han vill. ;)

Här skulle man ju kunna bo om man var en vild hund...

Tittut. Längre in i stocken fanns ett kikhål (det som petar upp som en liten skorsten på föregående bild) och där lurpassade matte. ;)