Visar inlägg med etikett arbågsledsdysplasi. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett arbågsledsdysplasi. Visa alla inlägg
söndag, augusti 29, 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Inget fel på varken höfter eller armbågar! Vilken lättnad. =) Loke har HD grad A, vilket innebär normala höftleder. Armbågarna är utan anmärkning. Han kan fortsätta hoppa och skutta bäst han vill. ;)
Av
Lina
@
söndag, augusti 29, 2010
2
kommentarer
Stämplar: arbågsledsdysplasi, australian shepherd, höftledsdysplasi, röntgen