Fantastiska aussies!
Jag är otroligt imponerad! Och detta är från 50-talet. =D Känner att jag och min lilla aussie har mycket att leva upp till nu.
Jag är otroligt imponerad! Och detta är från 50-talet. =D Känner att jag och min lilla aussie har mycket att leva upp till nu.
Av
Lina
@
måndag, april 13, 2009
1 kommentarer
Stämplar: australian shepherd, Jay Sisler