Visar inlägg med etikett vindtunnel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vindtunnel. Visa alla inlägg

onsdag, september 03, 2008

Vindtunnel

Detta har tyvärr inte blivit någon stor grej i Sverige, men det är något jag längtar efter att prova på. Än så länge finns det bara en vindtunnel i Sverige och den är mer eller mindre ett hemmabygge, som inte riktigt kan jämföras med dessa. Största vindtunneln i Europa ska visst finnas i England, så man kanske skulle försöka ta sig en tur dit... Det kickar igång ca två minuter in i filmklippet. Jag tycker det ser hisnande kul ut. Det måste vara en sådan härlig känsla att bara lyfta!



Andra bloggar om: ,