Visar inlägg med etikett rabarber. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett rabarber. Visa alla inlägg

måndag, juni 28, 2010

Kolonilottsliv


Bara ett par bilder på en del av det vi skördat. Potatis, gräslök, rabarber och sallad, plus en bukett blommor. Var för midsommar förstås. =) Vi har verkligen fått massa potatis, mycket okomplicerat att odla... Återstår att se hur det går för resten av det vi sått, vissa saker är inte färdiga att dras upp förrän i september. =) Nu lägger vi ju tyvärr inte ner så mycket tid som det var tänkt på kolonilotten, i och med att vi ska lämna Stockholm, men det som redan är sått ska vi i alla fall ta hand om.