Visar inlägg med etikett base jump. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett base jump. Visa alla inlägg

tisdag, december 15, 2009

Flyga

Hoppas jag lyckas bygga upp tillräckligt stort mod för att göra detta någon gång. =) Nöjer mig dock med att börja i en vindtunnel som mjukstart.